2012. február 4., szombat

Párbeszédes idézetek :)


Fiú: Szeretlek.!!!
Lány: Mennyire..?:)
Fiú: Nagyon ;$
Lány: Miiért hinném el..? o.O
Fiú: Mert még a kakaós csigám közepét is képes lennék neked adni..:$ ♥

- Te hogy éled meg a szerelmet?
- Ez hosszú.
- Nekem van időm.
- Tudod, van az-az érzés, ami a legjobb az életben, az a bizsergető, könny kicsordulós, hideg kirázós érzés. Nekem ez a szerelem.
- Akkor te voltál már szerelmes?
- Igen.
- Mondd! Milyen, ha elmúlik? Ha eltűnik belőlünk ez az érzés?
- Az életben a legrosszabb dolog, de ilyen a szerelem, néha feldob, néha leejt… de csak akkor érzed milyen rossz igazán, ha már leejtett minimum egyszer. Legszívesebben belehalnál.
- Akkor te most szerelmes vagy?
- Nem, én már nem tudok szerelmes lenni. Túl sokszor tiport el. 


~Csaj : " Akkora seggfej vagy .. "
Pasi : " Lehet , de az egyetlen seggfej akinek Te vagy a legfontosabb. "~ 

~ Fiú: járunk?
Lány: perszee. a boltig meg vissza.
Fiú: :(( akkor nem lehet semmi köztünk?
Lány: de ! egy kibaszott nagy szakadék!:D ~ 


~-Neved?
-Ha nem látnád, ott van fent
-Honnan jöttél?
-Először apámból, rá 9hónapra pedig anyámból
-Hahaha.. nem úgy. hol laksz?
... -Otthon
-És azon belül?
-Házban.
-És hol van az a ház?
-Pont a szomszéd mellett
-korod?
-Van
-Hogy vagy?
-Eddig jól voltam
-Hogy nézel ki?
-Hidd el, jobban mint te
-Tetoválásod van?
-Volt, csak lemosódott.. (rágóforevej.*-*)
-Hogyan öltözködsz?
-Ha késésben vagyok, kénytelen vagyok gyorsan.
-Milyen pasik jönnek be?
-Akiknek kinyitom az ajtót.
-Van most valami kapcsolatod?
-Még jó hogy! a T-mobilnál.
-Miért ekkora a pofád?
-Mert szeretem a gumicukrot és hogy több férjen bele.:'D~
 


~- Hagyjál már, nem érek rá.
- Oh, bocs. Elfelejtettem, hogy csak akkor létezek, amikor szükséged van valamire..;)~ 


~Fiú: Szija bébi, lent vagyok a kocsiba, gyere le!
Lány: A fenébe nincs rajtam semmi smink.:/
Fiú: Ne légy hülye, ugyanolyan szépvagy nélküle is.:))
Lány: Hmm rendben, 1perc, és lent vagyok. :)
....1perc múlva....
Lány:Szijah édes. :$
Fiú: Ki a f*szom vagy te? :D~ 


~Fiú:Kivered??:D
Lány:persze...a fogaidat..;)~ 


~fiú:áh vérzik az orrom..
lány:talán nemkellene annyit turkálnod benne-.-
*másnap*
lány:áh megjött..
fiú:Talán nemkellett volna annyit turkálnod benne-.- ~ :"DD 


~lány: képzeld el hogy szeretlek. ^^
fiú: tényleg? :$
lány: nem, csak képzeld el. ;D~
 

~Lány: Szia.
Fiú: Szia. Mondanom kell valamit ..
Lány: Mondd.!
Fiú: ♥ Szeretlek ♥
Lány: Én is szeretlek de, én 16 éves vagyok,
.. te 12 .. és én járok egy velem egy idős fiúval ..
Fiú: *kijelentkezik*
A lány még aznap este látja a hírekben,
hogy egy fiú felvágta az ereit és felírta a
vérével a falra: 'A kor nem számít'
A lány szerette a fiút. Könnyeit
visszafolytva ő is felírta vérével a falra:
'Igaza volt .. nem a kor számít.'~
 


~Fiú: Miért nem vetted fel a telefont.? : /
Lány: Jaj bocs, táncoltam a csengőhangra .. :DD~ 

~lány: szia!

fiú: szia!

lány: felfoglak jelenteni.
fiú: mért?!
lány: mert elloptad a szívem.~ 


~lány : beszéljünk a kurvákról ! ; )
fiú : okés : D
lány : a barátnőd hogy van ? ;)) ~ 


~Lány: Mi akarsz lenni amikor felnősz?
Fiú: Profi focista...
Lány: Szerinted én mi legyek amikor felnövök?
Fiú: A feleségem... *-*~ ♥


~Fiú: -Helló!
Lány: -Szijja!
Fiú: -Mizu?
Lány: -Semmi, veled?
Fiú: -Szerelmes vagyok...
Lány: -Ohh, kibe, ismerem?:D
Fiú: -Nálad jobban senki sem ismeri...:$~ 


~Fiú: mit kapok ha megfogom a melled?;)
Lány: agyrázkódást. ;D~ 


~ Fiú : szeretlek
Lány: énis ..!
Fiú: biztos ?!
Lány: persze, annak ellenére hogy átvertél,hazudtál én ugyanúgy szeretlek....
Fiú: : )♥
Lány: csak majd ha én is véletlen ezt csinálom te is így vélekedj rólam !
*1hónap múlva összevesznek mert a lány hazudott a fiúnak*
Lány: szeretsz?
Fiú: NEM!
Lány: látod, én akkor megbocsájtottam neked te pedig nem..~
 

~- Egy...
- Mi egy?
- Egyszer voltam igazán szerelmes...
- :)
- Kettő...
- Mi kettő?
- Kétszer találkoztunk, de én már az elsőnél beleszerettem a mosolyába.
- :)
- Három...
- Mi három?
- Három hét múlva járni kezdtünk.
- :)
- Négy...
- Mi négy?
- Négy hónapja dobott engem.
- Várj, kitalálom! Most jön az, hogy öt?
- Nem..
- Hanem??
- Tízmilliárd...
- Mi tízmilliárd?
- Tízmilliárdnál is több darabra törte a szívem...:// ~
 

 - Tudsz titkot tartani?:)
- Igen!
- Téged jobban szeretlek, mint a plüss macimat!*-* De pszt... ha meghallja mérges lesz..

Lány: sír*
Fiú: Miért sírsz?
Lány: barátnője van annak a fiúak aki tetszik : (
Fiú: hú ,hát az a fiú is csak egy kurvát kaphatott helyetted ! O.o
Lány: most kurváztad le a barátnődet ! :DD


Fiú: Csukd be a szemed...Adni fogok neked egy csókot.
Lány: *becsukja a szemét*
Fiú: *ad neki egy csokis csókot*
Lány: Miért nem adtál nekem egy igazi csókot?
Fiú: Mert azt mondtad, hogy szereted az édes dolgokat.:)
Lány: Butus, a te csókod édesebb nekem mint a cukor. *-*:$


Lány: Mi akarsz lenni amikor felnősz?
Fiú: Profi focista...
Lány: Szerinted én mi legyek amikor felnövök?
Fiú: A feleségem... 


"Szereted a vizet?"
"...Igen..."
"Az tök jó... akkor már 72%-omat szereted.":DDD


~ Lány: Bújócskázzunk. Ha megtalálsz, megcsókolhatsz. :$
Fiú: És ha nem talállak meg? :/
Lány: Akkor a szekrény mögött vagyok. ♥


Szív: Te figyelj, hogy csinálod,h mindig rendben vannak a dolgaid?
Ész: Egyszerűen csak reálisan gondolkodom.
Szív: És azt hogy kell?
Ész: Eltakarom a rózsaszín kis felhőket és a dolgok negatív oldalát is nézem.
Szív: És így boldog vagy?
Ész: .. nem mindig, de tudod engem erre tanítottak. Mindig erősnek kell lennem.
Szív: Ez nekem sohase menne. Irigyellek amiért ilyen vagy!
Ész: Hidd el, én sokkal jobban irigyellek téged…





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése