2012. február 4., szombat

FLEGMA idézetek ^^

Flegma vagyok bocsmá', ha nem tetszik okcsá' -.^

mindig az maradok, aki voltam.. a középső ujjam, a magasba toltam! ;) ~

Mert tróger vagyok én, nem celeb.  a faszom aki nektek tetszeleg ! 

Voltam már én is valakinek a legjobb és fordítva..aztán az ajtót egymásnak basztuk ordítva..

Az életed lepereg, cigit gyújtasz, majd megfulladsz, mi az amihez nyúlhatsz, testedben mit fúrhatsz, mi az amit még elkúrhatsz. 

Te szőke, Én barna
Te jobbra, Én balra 
Te beszélsz, Én köpök
Te hang vagy, Én örök
Te állat, Én ember
Ennyi vagy Te seggfej ! ;) ~ 


Nem mondom hogy leszarom mert valahol bent érdekel.. :/
Nem vagyok én PIN kód - Hogy háromszor is megbocsájtsam minden hülyeségedet...

Ha neked így jó, nekem meg főleg, magamnak suttogom: többet néztem ki belőled ! (N)


Egyszer teszem amit akarok, egyszer teszem amit kell. Egyszer leszarom, mer' ez szabadít fel ! (H)


Igézz meg mást,dobd el mit nekem szántál, had mondjam magyarul: kurvára elszálltál ! ;)


Nem lehetsz mindig hibás, nyisd ki a szád, üvöltsd, hogy kapja be a világ !
Bekaphatja minden fasszopó, hogy egy lány mindenkinek csak egy ringyó !


Magamról ennyit, te meg nem érdekelsz senkit, hogy ha érdekből csinálnám, nem értem volna el semmit.

Nem vagyok cicababa, de soha nem is leszek. A pénzedre drága én jó magasról teszek. Feszíthetsz tőlem akármilyen ingben, közlöm veled a pénzen kívül neked semmid sincsen !



Kamuztál, hazudtál arról, hogy te szeretsz, most meg rajtam nevetsz, hogy kidobtál kerek-perec, de jobb, ha tudod, hogy egy marha vagy, ha majd sz*rban leszel, az én pofám lesz bizony marha nagy !

**Jönnek-mennek kamu barátok,egyet elvesztek egyet találok. **

Ne feledd,ha valaki felbosszant,az arcodon 42 izom rándul össze.De csupán 4 izom kell ahhoz,h kinyújtsd a kezed,és pofán vágd.

Nem hazudik a szemem, de ez szerintem látszik, nem vagyok olyan ember, aki más érzéseivel játszik...

"Megszólhat bárki, teszek rá egy nagyot.. mindig ilyen voltam s ilyen is maradok."
Szívem szerint téged megint jól kiosztanálak, kegyelmet sem érdemelnél, pofon is vágnálak. :@



tanulj meg gyilkolni a mosolyoddal - így nem lesz véres a kezed*







nem voltam hercegnő , és nem is leszek soha , nekem marad a csőgatya és a tornacsuka !

a farmeromat tépd... ne a szívem*

Nem muszáj kedvelned , nem vagyok Facebook állapot"


Ne járjon a pofád üresbe , mert fejbe rúglak rückverzbe ' :D


ne akkor jussak az eszedbe, mikor elhatározom, hogy szarok rád.! ;]

‎"Én nem utállak. Én csak... hm... Nézzük inkább így: ha esetleg lángra kapnál és nálam lenne víz... meginnám." ;))

Szerintem a legnagyobb biznisz az lenne, ha néhány embert megvennénk annyiért, amennyit ér, és eladnánk annyiért, amennyit hisz magáról! ;D :P



OTP: Óvatosan Törölj Picsát
BKV: Biztos Késünk Vazze
DVD: Dugsz Velem Délután?
LOL: Leszopsz Oszt Lenyeled
BMV: Baszni Motoron Veszélyes
OMG: Országos Maszturbálók Gimnáziuma
FASZ: Fiatal Alkoholisták Szövetsége
MÁV: Megint Átmentünk Valakin
BOCS: Baszni Óhajtok Csillagom
IFA: Idegen Faszt Akarok
WTF: Wágd Tökön Faterod
MIZU: Megbaszlak Izomból Zuhanyzás Után

Nem vagyok lusta - Csak igen motivált a semmittevésre;DD












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése