2012. február 4., szombat

Love♥

"Szeretem a földet, amelyre lép, a levegőt, amelyet beszív, és mindent, amihez hozzáér, mindent, amit mond. Szeretem minden pillantását, minden mozdulatát, szeretem őt teljesen és egészen."


"A vér is gyorsabban lüktet bennem, ha közelebb jössz hozzám."

'Te voltál, te vagy az, te leszel, ki a lábamról mindig leveszel'*-*

" mikor veled vagyok, nem érdekel, mi lesz holnap, csak ölelni akarlak, érezni, csókolni... "

A fiú 14 szál rózsát adott a lánynak - 13 igazit és 1 műrózsát.. és azt mondta: szeretni foglak addig, míg az utolsó el nem hervad ! ♥

"Ez a pillanat annyira tökéletes volt, hogy nem
kételkedhettem benne."

Befogod a szád,vagy tapasszam az enyémmel?! ;$ ♥


"Tudod milyen az amikor nem tudsz megszólalni a másik ember mellett és csak hallgatod a másik lélegzetét, szívverését, érzed az illatát? Annyira sok mindent akarnál kérdezni de nem tudsz mert leköt hogy megsimogasd az arcát, fogd a kezét, érezd minden mozdulatát. Beléd szerettem egyszerűen és tisztán.♥"

Egyszer azt mondtad, egy nap majd készen állok arra, hogy közel engedjek magamhoz valakit. azt hiszem, ez a nap ma van.. itt és most.."

' Nincs olyan kérdés, amire te nem vagy megfelelő válasz ..'

Néha a társ talál ránk - és bármennyire próbáljuk eltaszítani, addig harcol értünk, amíg rá nem jövünk, mennyire szükségünk van rá.

~pici erdő, pici nyuszi. Divatba jött a nyelves puszi.

"Néha fel se tudom fogni, hogy találhattam Rád, Te több vagy mint egy szerelem és több mint egy barát.."

..amit a szó nem ér el, azt az érintés adja át.♥

te vagy a Múltam egy része. a Jelenem egésze és a Jövőm reménye*-*

,,Hát egye fene, itt vagyunk, szeretem őt. Talán kevésbé szeretném, ha ő nem szeretne ennyire."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése